CHEMTRAILS

Chemtrails verslag door een piloot



Pasted Graphic 1
Vreemde opstijgcommando's door luchtverkeers leiding

Na de start vanaf de luchthaven Frankfurt bevonden wij ons in de positie waarvan wij onze reis zouden voortzetten noordelijk van Neurenberg.
Het was omstreeks 14.00 uur, het zicht was goed en wij vlogen niet door wolken.
Op die dag lag er een uitgebreid hoge luchtdruk gebied boven Duitsland.
Op 11 tot 12000 voet wordt je doorgegeven aan het volgende radarstation die dan de verdere stijgvlucht vrij geeft.
Dit vrijgeven luistert normaal gesproken niet zo nauw.
Normaal krijg je meteen toestemming om door te stijgen naar 25.000 voet van radarstation München.

Deze keer ging het anders.
Het vrijgeven gebeurde nu niet meteen voor 25.000 voet maar wij werden met stapjes van 1000 voet stukje bij beetje hoger geloodst. Climb 14.000 feet, climb 15.000 feet, etc.

Het was voor ons meteen duidelijk dat er boven ons vliegverkeer moest zijn dat ongeveer hetzelfde vluchtplan moest hebben.
Zo langzaam als vandaag waren wij echter nog niet omhoog gebracht.

Op de TCAS, Traffic Collision and Avoidance System, een bewakingsinstrument dat ons de mogelijkheid biedt om ons eigen vliegtuig te kijken zagen wij verkeer van rechts en voor ons.
Met het goede weer en de uitstekende zichtbaarheid hielden wij vanzelfsprekend de ogen open om de collegae zelf te kunnen zien.
Ze lieten net lang op zich wachten zoals wij al dachten.

Aanbrengen chemtrails door twee vrachtvliegtuigen type Globemaster C-17 uit vleugels

Het andere vliegtuig bleek een zwaar vrachtvliegtuig te zijn van het type Globemaster C-17 op de hoogte van 17 tot 18.000 voet.
Dit type is een Amerikaans vliegtuig.
Volgens de TCAS moest er nog een vliegtuig aanwezig zijn op gelijke hoogte echter enkele mijlen achter het eerste vliegtuig.
Wij konden het tweede vliegtuig niet waarnemen met onze ogen maar gezien de informatie van TCAS wisten wij zeker dat er een tweede vliegtuig was.
17 tot 18.000 voet is trouwens plusminus 6000 meter.

Wat wij echter wel heel duidelijk konden waarnemen was dat het vliegtuig dat wij zagen een dikke condensatiestreep achter zich trok wat op deze hoogte en tijd van het jaar een bijzonder fenomeen mag worden genoemd.

Vliegtuigen die zelfs nog hoger vlogen en duidelijk te zien waren trokken echter geen condensatiestrepen achter zich.
Voor ons een duidelijk teken dat hier iets anders in de lucht gebracht werd. De normale uitstoot kan op deze hoogte en met deze condities dit soort dikke strepen niet veroorzaken.

Om zorgvuldig te zijn vroeg ik de piloot of het mogelijk was dat de strepen veroorzaakt konden worden door de aandrijving van de Globemaster.
Een eenduidig neen was het antwoord.
De strepen kwamen uit sproeiers onder de vleugels vandaan vlakbij de aandrijving.

Verdere waarnemingen m.b.t. Chemtrails
Als piloot is mij opgevallen dat dit sproeien sterk toegenomen is. Deze besproeiingen die door de media als hoge sluierbewolking gekenmerkt worden heb ik de hele zomer van 2009 door waargenomen, meestal op hoogtes tussen 6000 e 12000 meter.

Hoe chemtrails en gewone trails te onderscheiden

Het is niet makkelijk het verschil te zien tussen een chemtrail en een contrail. Dagelijks zie ik echter vliegtuigen op grote hoogten af en toe zelfs van zeer dichtbij als de vliegroutes elkaar kruisen.
Op die momenten kun je heel duidelijk zien hoe een contrail en hoe een chemtrail zich gedraagt in de lucht.
Een contrail is dun en vluchtig en lost in de regel zeer snel op.
Een chemtrail is op de een of andere manier zwaar en dik en zo zijn dan ook de gedragingen van de verschillende strepen.

Het is ook al voorgekomen dat wij vanaf een bepaalde luchthaven vertrokken waarboven chemtrails hingen.
Bij het terugkeren bleken de chemtrails nog steeds aanwezig en waren uitgewaaierd tot een hoge grauwe sluier terwijl in de rest van de omgeving al een tijdje ander weer was en zelfs de wind was opgestoken.

Als wij op grote hoogtes vliegen hebben wij een perfect uitzicht over deze zogenaamde hoge sluierbewolking.
Zulke waarnemingen heb ik inmiddels talloze gedaan.
Ik heb de indruk dat er steeds vaker gesproeid wordt.
Ik kan dit natuurlijk moeilijk bewijzen maar het is mijn stellige overtuiging.

Voor zover het verslag van deze beroepspiloot.

Verder wil ik nog laten weten dat de piloot mij wist te melden dat die vrachtvliegtuigen op een andere frequentie contact hebben met de luchtverkeers leiding.

Wat de piloot ook vreemd vindt is dat weermensen deze strepen af doen als hoge sluierbewolking en de draak steken met mensen die ze chemtrails noemen.
Wie geeft deze mensen opdracht om het publiek voor te liegen en waarom wordt het publiek voorgelogen.
Chemtrails bestaan, welk doel ze hebben is onbekend, wie de opdrachten geeft ook maar het moeten mensen zijn op hele hoge posities anders is het onmogelijk dit sproeien zo lang vol te kunnen houden zonder verdere informatie hierover te geven aan het volk die de strepen steeds vaker waarnemen en er grote vraagtekens bij hebben.

Vrije vertaling door Nexus
Bron. http://www.chemtrails-info.de/chemtrails/pilotenbeobachtung.htm

noot: de door deze piloot waargenomen 'sproei-installaties' zijn niet algemeen. de meeste berichten hierover melden dat de brandstof zèlf met metalen gemengd is. de techniek daarvoor staat o.a. hier en hier beschreven.


politieke ethiek  pilotenverslag    vliegtuigtrail opnamen

NIEUWS
Datum
{datum} {inhoud}



 

PAGINA OVERZICHT